YoloSwagGirls

Alla inlägg under juni 2013

Av Mathilda, My och Alma - 22 juni 2013 18:31

Partaj nudå!!!! ;) kram Mathilda

Av Mathilda, My och Alma - 21 juni 2013 20:09

lyssnar på en låt nu som faktiskt fått mig tänka.. Aldrig tänkt såhär mycket när jag hört en låt.. Denna låten e speciell för den e sann och får en verkligen att tänka.. Vi e en ända värld varför inte ta vara på den, spela roll vilken hudfärg man har.. Vi lever inte uppdelat i raser.. Vi e ett enda!! Så kan någon svara på denna fråga?: where is the love? För jag har inte en enda pusselbit på vad de svaret är.. Jag fattar inte.. Varför ska de vara såhär.. Andra religioner låter inte deras döttrar ha killar och äter inte kött.. Andra väljer själv.. Vissa skär bort underlivet på tjejer när dom bara är fyra år och syr sedan ihop de.. För att sen "öppnas" när de har gift sig med en gammal äcklig gubbe som dom inte älskar!! Fattar inte..? Peace My.

Av Mathilda, My och Alma - 21 juni 2013 14:23

Glad Midsommar   


Ska snart gå och fixa mig har precis gjort naglar på mig så nu blir det att fixa hår smink och kläder hehe...lite senare vid typ fyra idag så ska vi till vår stuga rätt näa stranden och fira midsommar med våra släcktingar    nice nice, sen efter kanske jag och My ska till Isac men jag blev inte klok på han igår, så vi får la se hur det blir. Haha, vår tältning blev jätte bra hehe, bara att det kändes som det va typ 100 grader inne i tältet haha, men annars blev det jätte bra..har tyvärr inga foton jag heller    menmen...ska fixa mig nu puss puss. Kram Mathilda <3

 

Hihi ;)

...

Av Mathilda, My och Alma - 21 juni 2013 09:41

Ja nu tittar jag (My) Mathilda och Mathilda på Wallander-fotografen.. Som vanligt tittar vi ju på film när vi har tråkigt.. Inatt har vi sovit i tält.. Vi somnade inte förens klockan var typ halv tre, hihih. Imorse så vaknade ena Mathilda av att de "åskade" men de va ju bara muller.. Haha, vilka små fegisar dom e.. Men ja nu sitter vi här inne och tittar på film och myser till de lite med jordgubbar.. Puss o kram My :*

[Bild]

tyvärr har vi inga bilder på när vi sovde i tältet för vi pallade inte ta några bilder

Av Mathilda, My och Alma - 20 juni 2013 19:44

Halloj! Jaooo vad ska man säga, har haft lite jakt på kräftor idag med hihi, lägger upp bilder senare. Nu efter har vi typ kollat på tre filmer haha, och alla i wallander och någon The walllllking dead :P hihi, super alla tre hehe...haft lite krig också haha, nä men typ legat och kivat hela tiden haha...men iaf nu ska vi antagligen snart dra ner till byn om inte Isac vill komma hitt, för om han inte kmr så har vi typ inget o göra...jo och kolla på film :P hehe, men nu blir det att laggaaaaaa mat ;) 

 

Av Mathilda, My och Alma - 20 juni 2013 12:14

Film e de här jaoooooo ;)

Lite crazy bilder menmen jaoooooo ;)

Av Mathilda, My och Alma - 20 juni 2013 00:47

Ja, eftersom vi e så töntiga så har vi haft lite fest nu och så men ja de va ju bara jag (my) och Mathilda, hehe. Men ja vi hade kul i alla fall :)

Presentation


Följ oss tre tjejer genom våra galna liv ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards